סדנאות והרצאות לקבוצות

בדראם בייס מיוזיק מגוון סדנאות והרצאות מוזיקליות פרונטליות וסדנאות בזום המיועדות לקבוצות. הפעילויות בהנחיית מיטב מורי דראם בייס בהם: מפיקים מוזיקליים, מוזיקאים, אנשי רדיו, אמני סאונד, מלחינים ועוד.

רוצים פרטים נוספים?

נשמח לכתוב מייל מפורט ובהתאמה אישית על פי הפעילויות שמעניינות אתכם.
מוזמנים לכתוב לנו למחלקת השיווק: [email protected]

או ליצור קשר כאן

אפשר גם להתקשר 3169*

סדנאות והרצאות לדוגמא:

כותבי השירים הגדולים שפרצו בשנות ה- 60

הרצאות מרתקות לכל אוהבי המוזיקה המעולה הזאת ששינתה את העולם. בהנחיית המפיק המוזיקלי אלי סורני.

כל הרצאה מתמקדת במוזיקאי/ת או מספר מוזיקאים מאותה תקופה: בוב דילן, לאונרד כהן, ניל יאנג, ג’וני מיטשל, קרול קינג ועוד.
אמנים מוכשרים שמשפיעים על המוזיקה שאנחנו שומעים גם היום.
בהרצאה נקשיב למוזיקה שלהם ונעשה סקירה היסטורית כדי להבין את הרקע ואת הצורך שלהם לכתוב ולהיות הקול של המהפכה הגדולה בשנות ה- 60 ותחילת ה- 70. נקרא ונתרגם לעברית כמה מהשירים הגדולים של כל אומן ונבין כמה אומץ, חוכמה וכישרון היו בכל שיר של האומנים האלו. נקשיב לסגנון ההלחנה הייחודי של כל אחד מהאומנים ואף נדבר על שיתופי הפעולה שלהם והכוח הגדול שלהם יחד.

למידע נוסף ותיאום ב-ZOOM או פרונטלי התקשרו 3169* או צרו קשר בכפתור:

פסקול של אומה: ממוזיקת העבדים דרך הרוקנרול וההיפהופ עם איש הרדיו תומר מולוידזון

האם ללא מוזיקה ותרבות ניתן היה להגיע להישג הזה? נשיא אפרו-אמריקאי בארצות הברית כ-60 שנה בלבד אחרי שחוקי ההפרדה הגזעית בוטלו לגמרי? 

ההרצאה מתקיימת כחלק מסדרת הרצאות של "דראם בייס על הבר" ו/או כהרצאה בודדת לקבוצה בתיאום מראש

מעניין אתכם לשמוע על האיוונטים הקרובים? רוצים לתאם הרצאה לקבוצה?

סדנת הרוק הגדולה – איך הכל התחיל?


נלמד עד כמה רחב המושג "רוק" ואיך קשורים שדות הכותנה של אמריקה בתחילת המאה ה- 20 לרוקנרול!

נערוך השוואה בין סגנונות מוזיקליים שונים דרך המקצב, דיון ראשוני על מוזיקת הרוק, מהו רוק מתקדם, זיהוי של להקות, הקשר בין רגשות לרוק, סקירה היסטורית והתפתחותית של הרוק, מוזיקת רוק ישראלית, הלחנת מנגינה לטקסט, השוואה בין ביצועים שונים לאותו שיר ועוד.  

סדנת ראש בראש


מוזיקאי מול מוזיקאי ראש בראש, מלחין מול מלחין, מאותה תקופה ובסגנון דומה:

אלטון ג’ון ודיויד בואי שניהם התחילו באותם שנים, שניהם לבשו בגדים מוגזמים והופיעו מאופרים, שניהם כתבו על אסטרונאוטים שעפים בחלל וחשים בבדידות. אנחנו נעוף איתם לחלל ונחדור לתוך האמנות האינסופית שלהם. 

עוד מלחינים דומים אך כל כך שונים: מוצרט מול באך, הביטלס מול הביץ’ בויז, נעמי שמר מול סשה ארגוב, בוב דילן מול ניל יאנג ועוד.
האם אמנים שהחלו דרכם ביחד מושפעים אחד מהשני כמו שהציירים האימפרסיוניסטיים נתנו השראה האחד לשני? נדבר גם על ההקבלה הזאת ועוד.

סדנת מוזיקה ישראלית


נתחיל להקשיב למוזיקה שהגיעה עם העולים מרוסיה ותימן, נעבור לסשה ארגוב ונעמי שמר. נדבר על השינוי הגדול שהחל עם להקת כוורת ותמוז, אריק איינשטיין הענק והתרומה שלו. 

נדבר על כותבי השירים הגדולים שלנו: מתי כספי, שלמה ארצי, יהודית רביץ, קורין אלאל, שלום חנוך ועד אביתר בנאי, עברי לידר, אביב גפן ועוד.

מוזיקה לסרטים


למוזיקה תפקיד חשוב בסרטים. היא עוזרת לנו להיכנס לאווירה הנכונה, למתח, פחד וגם להזיל דמעה במקום הנכון. איך בוחרים את המוזיקה הנכונה? איך זה בהוליווד ואיך זה בארץ? האם הבחירות לסרט דוקו ולפיצ'ר הן דומות?

בסדרת הרצאות זו נצפה גם בסרטים מפורסמים (מלחמת הכוכבים למשל) כשמורידים להם את הווליום, ננתח ונבין יותר את המשמעות של המוזיקה.  

קורס האזנה למוזיקה  


הקורס ימלא אתכם בתשוקה חדשה להקשבה למוזיקה. הקורס בנוי מסדרה מפגשים שבועיים כאשר כל מפגש שם דגש על נושא מסוים. הקורס סוקר את התפתחות המוזיקה במאה השנים האחרונות ובונה את ההבנה והרקע להיווצרותה של המוזיקה בת זמננו, ששורשיה נעוצים אי שם באפריקה וצמיחתה בארה"ב. המשתתפים בקורס יבינו איך סגנונות הפכו לז'אנרים עצמאיים, אשר בתוכם פלגים של תתי-סגנונות. ממוזיקת הבלוז ועד הרוק, ועוד.

המפץ הגדול – מסע מוזיקלי (סדנה פרונטלית)

סדרת הרצאות מוזיקליות עם שדרן הרדיו תומר מולוידזון / 8 מפגשים / שעה וחצי כל מפגש

הרכבים בהנחייה מקצועית

הרכבים מוזיקליים בהנחייה מקצועית של מוזיקאים פעילים ובעלי ידע וניסיון הכרחיים להנחיית הרכבים. החזרות מתקיימות מדי שבוע באולפני חזרות אקוסטיים, בין 4 ל-7 נגנים כולל זמר/ת בכל הרכב, ששובצו להרכב על פי גיל ורמת נגינה. 

ההרכבים מיועדים למי שיודעים לנגן ו/או לשיר. בין חברי ההרכבים שלנו: ילדים ונוער, הייטקיסטים, אנשי עסקים, אנשי שיווק, מכירות, מהנדסים, מטפלים, רופאים, יזמים ועוד, שנפגשים פעם בשבוע לזמן איכות של שעה וחצי בשביל הפאן והנשמה.

יש גם הרכבים של עובדי חברות וארגונים אשר מקבלים את הפעילות במסגרת פעילויות הרווחה של החברה.

בעיקר תמצאו אצלנו אנשים שיש להם אהבה למוזיקה 🙂 

נשמע מעניין?

חברות וארגונים כדאי שתדעו


הצוות המקצועי שלנו יכול ליצור עבורכם חדר מוזיקה בבניין החברה או הארגון, זאת במידה ואתם מעוניינים להביא את המוזיקה אליכם. עם הנחות מיוחדות על רכישת ציוד ברשת חלילית סניף רמת החייל.

בדראם בייס מיוזיק קורסים, סדנאות והרצאות נוספות בתחום המוזיקה. ניתן גם לבנות פעילויות שמותאמות לדרישות ולתקציב הספציפי שלכם.

מעניין אתכם לשמוע עוד?

נשמח לכתוב מייל מסודר על פי הפעילויות שמעניינות אתכם וגם לשוחח.
מוזמנים לכתוב לנו למחלקת השיווק: [email protected]

או ליצור קשר כאן
אפשר גם להתקשר 3169*

לפרטים נוספים אודות פעילותינו עם חברות וארגונים:

לכל שאלה ועניין, שלחו את הטופס
ונחזור אליכם :)

אפשר גם: לכתוב לנו ב- WhatsApp שלחו לנו הודעה בווטסאפ
או פשוט להתקשר 3169* 

אפשר גם: לכתוב לנו ב- WhatsApp שלחו לנו הודעה בווטסאפ
או פשוט להתקשר 3169* 

דילוג לתוכן